matematika

ucenicki forum


You are not connected. Please login or register

Matematika kao nastavni predmet

Vidi prethodnu temu Vidi sljedeću temu Go down  Poruka [Stranica 1/1]

1 Matematika kao nastavni predmet on Sat Oct 09, 2010 8:16 am

xy^2

avatar
Admin
Negativan stav ucenika prema matematici javlja se zbog :
1. Sredina, drustvo i mediji matematiku prikazuju kao:
dosadan predmet
tezak predmet
nepotreban kao nastavni predmet
2. U porodici cesto se javlja negativcan stav prema matematici
3. negativan stav nastavnika prema matematici 8 cesto se javlja kod nastavnika razredne nastave)
4. Pocetni neuspjesi, propušteno ili nedovoljno shvaceno gradivo
5. cesto i sami nastavnici matematike poticu negativan stav, i to na više nacina:
nezanimljivo predavanje,
nepovezivanje sa drugim nastavnim predmetima
, propuštanje da se navede poneki primjer iz zivota kad je to moguce
šablonsko rješavanje I isticanje u prvi plan tacnog rješenja bez razvijanja interesa za postupak
nudjenje gotovih rješenja umjesto istrazivanja i pronalazenja/rješavanja problema, propuštanje da se bar ponekad napomene da matematika i nije tako teška i da je svakome razumljiva ako se malo potrudi itd...
2. Neke posljedice negativnog stava prema matematici:
a) Uzrokuje strah prema matematici
b) Stav prema matematici prenosi se i na stav prema nastavniku matematike i obrnuto
c) Ucenici izbjegavaju škole i fakultete koji u svom nastavnom programu imaju zastupljeniju matematiku (pogotovo višu matematiku), cime cesto gube priliku za visoko placene poslove (za koje su potrebni tehnicki fakulteti sa dosta više matematike u programu)
d) Polne razlike, jer prema nekim istrazivanjima zene imaju izrazeniji strah od matematike. cini se da je upravo matematika filter koji zene odvaja od visoko placenih, prestiznih zanimanja

Vidi profil korisnika

Vidi prethodnu temu Vidi sljedeću temu Na vrh  Poruka [Stranica 1/1]

Permissions in this forum:
Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu